sobota, 13 stycznia 2018

Osobowość Roku 2017

Zostałam nominowana w Plebiscycie Głosu Szczecińskiego ,,Osobowość Roku 2017 Powiat Gryfiski - w kategorii 
Działalność Społeczna i Charytatywna

OSOBOWOŚĆ ROKU 2017 - Samorządność i społeczność lokalna (powiat gryfiński )
Urszula Kwietniewska-Łacny, wiceprezes Gryfińskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. , nominowana za aktywizację seniorów zachęcając do uczestnictwa w życiu społecznym i kulturalnym. (GSS.14) 

Jeżeli chcesz oddać na mnie głos 
wyślij SMS pod nr 72355 o treści GSS.14
Koszt jednego SMSa: 2,46 zł z VAT
Głosowanie będzie trwać do wtorku, 6 lutego do godz. 22.00

głosowanie odbywać się będzie poprzez SMS lub za pomocą kuponu, który znajdziecie w „Głosie Szczecińskim”

Czytaj więcej: http://www.gs24.pl/plebiscyty/czlowiek-roku/a/osobowosc-roku-2017-wyjatkowi-ludzie-sa-wsrod-nas-glosowanie-rozpoczete,12789356/
Bardzo proszę o twój głos.


Prestiżowa nagroda będzie przyznawana w czterech kategoriach. Doceń osoby, które w mijającym roku zasłużyły się dla lokalnej społeczności. Wyślij swoją nominację! Laureatów wybiorą Czytelnicy.

Czytaj więcej: http://www.gs24.pl/plebiscyty/czlowiek-roku/a/osobowosc-roku-2017-wyjatkowi-ludzie-sa-wsrod-nas-glosowanie-rozpoczete,12789356/

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję nominacji i mam nadzieję ze wygrasz.

    Przepraszam że tak bezpardonowo ale jestem na etapie ostatecznej wyprzedaży mojej miniaturowej kolekcji. Gromadziłam przez lata by teraz oddać za bezcen- może chciałabyś przygarnąć jakieś mebelki do swojego domku? Sukcesywnie na blogu ogłaszam co zostało wystawione na ALLEGRO a co można kupić bezpośrednio na blogu. Mam do sprzedania miniatury w skali 1/24,1/12 i 1/6. W stylu Tudor (drewniane, lakierowane) , porcelanowe i plastikowe; miniaturowe jedzenie i akcesoria kuchenne, mebelki i miniatury do wyposażenia wnętrz. Będę je niedługo prezentować w zakładce Wyprzedaż. Może coś Ci się przyda?
    Zapraszam na http://besudolls.blogspot.com

    P.S.Zależy mi żeby dostały się w ręce pasjonatów, którzy kochają swoje hobby a nie koniecznie w ręce dzieciaków, które ich nie uszanują.

    OdpowiedzUsuń