piątek, 31 października 2014

Moje nowe skarby-wyposażenie minipracowni



Jako, że moja pracownia jest minimalistyczna jak moje wyroby, dokupiłam kilka  przedmiotów, które sprawdza  się w tak małym pomieszczeniu.
Pierwszym zakupem jest kufer kosmetyczny. Kufer jest pokryty kolorowym welurem, wewnątrz czarne również welurowe szuflady 
Jest  6 wysuwanych szuflad, w których poumieszczałam potrzebne mi narzędzia. 













 Następny zakup to stolik Dremel, posiada on bardzo przydatne udogodnienia. 
Można na nim szlifować, piłować, przybijać, mierzyć, przytrzymywać różne przedmioty.


                             

              Oraz rozkładane krzesełko, wygodne i zajmujące mało miejsca.






1 komentarz:

  1. I love your trunk. What a fabulous place to hold your tools etc.

    OdpowiedzUsuń