sobota, 26 lipca 2014

Parkiet skala 1:10 w salonie rococo, krok po kroku



                                                 Gotowy parkiet w saloniku rococo




         Na allegro kupiłam grę, która składa się z drewnianych klocków o      odpowiednich wymiarach do budowy mojego parkietu




             Jedno opakowanie zawiera 54 klocki, kupiłam 5 opakowań po najniższej cenie




         Z wszystkich klocków wybrałam te najrówniejsze, które jeszcze opiłowałam i wygładziłam












             Na kawałku płyty  o odpowiednich wymiarach (30 x 40 cm) ułożyłam parkiet 




Parkiet przykleiłam klejem do drewna, całość obciążyłam i pozostawiłam na noc do wyschnięcia





  Rano papierem ściernym wyrównałam wszystkie nierówności, przycięłam do odpowiednich wymiarów płytę  parkiet i pomalowałam bezbarwnym lakierem do drewna szybkoschnącym  ( 5 x)
    Po pierwszym i drugim malowaniu niwelowałam  nierówności kostką z papierem ściernym




                                                                    A to efekt końcowy

6 komentarzy:

  1. Привет!
    У вас получился шикарный паркет!
    Татьяна

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wyszło bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a clever use of game pieces. It has made a wonderful floor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie czegos takiego szukalam!! Niestety nie widze juz tych klockow na allegro, moze wie Pani gdzie moge je jeszcze dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K46 JENGA DREWNIANA WIEŻA GRA EDUKACYJNA KLOCKI (5104787437) na allegro

      Usuń