sobota, 13 lipca 2013

Tapczan z lat 60-tych wersja mini skala 1:10








 






             Przygotowanie materiału na budowę mebla - balsa



                           

                       Boki mebla - skleiłam listewki balsy podwójnie 




                         Pilniczkiem wyprofilowałam przygotowane boki






                                
                              Drewniane części już gotowe













                 Udało mi się zdobyć prawie taką samą  tkaninę obiciową jaka była na starym tapczanie





             Ozdobne  przody boków wycięłam z kartonu i obszyłam tkaniną









                                        
                                          Zmontowany bok
                     




           Rozdzieliłam na części  ozdobną pasmanterię  aby uzyskać cieniutki, ładny sznureczek



                          

                           Pierwsza przymiarka wszystkich  części





                   Części tapczana połączone wstępnie szpilkami



                          
                  Wszystkie części  można już połączyć na stałe


 

                                         

                                     Pierwsza prezentacja



                           
                    Koty świetnie się czują na nowym tapczanie







                                 

                                      Prezentacja z dywanem i wazonem


                Miś bardzo poważnie podszedł do sprawy nowego mebla, koty   natomiast  są bardzo zadowolone i nie przeszkadza im nawet bardzo ostre słońce




                 Prezentacja  z kwietnikiem i globusem astronomicznym


4 komentarze:

  1. Pięknie wyszedł! i wygląda na bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do odpoczynku na tapczaniku.

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Cały pokój prezentuje się rewelacyjnie, ten miś i kot na kanapie, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później, gdy tapczan będzie stał na swoim stałym miejscu to nie będzie takich ładnych tapet. A szkoda. W tamtym czasie ściany były malowane farbą i miały wzór nakładany takim specjalnym wałkiem, będę musiała taki wałek zrobić. Zobaczę jak mi wyjdzie. Pozdrawiam. Zapraszam ponownie.

      Usuń